گیوه از پاپوش‌ های فوق العاده زیبا و سنتی است که به دلیل وزن کم و دوام زیاد خصوصا در تابستان ها استفاد می شود. گیوه خاصیت‌ های زیادی برای محافظت از پا دارد. به دلیل جنس و بافت خاص گیوه ضد عرق هستند و رشد باکتری را کم می کنند. ضمن این که به بهبود یا جلوگیری از ایجاد میخچه و قارچ ‌های پوستی کف پا هم کمک می ‌کنند. قبل از خرید گیوه پیشنهاد می کنیم این مقاله را بخوانید.

آیا پوشیدن و خرید گیوه برای من مناسب است؟

اگر جزو این افراد هستید، پیشنهاد می کنیم خرید گیوه را حداقل یک بار امتحان کنید:

✔ اگر می خواهید پیاده روی طولانی داشته باشید

✔ اگر پای شما میخچه دارد یا قارچ تولید می کند

✔ اگر برای مدتی طولانی ایستاده کار می کنید

✔ اگر دیسک کمر دارید

✔ اگر زانو درد دارید

با توجه به اینکه گیوه ها طرح های متفاوت، جذاب و بسیار زیبایی دارند، قشنگی و تمایز خاصی به شما خواهند بخشید، خصوصا اگر در جمع دوستان و خانواده قرار بگیرید، به راحتی متوجه این تمایز و خاص بودن استایل خود نسبت به سایرین خواهید شد.

اگر تمایل داشتید این قشنگی را به پای خود هدیه بدهید، همین الان وارد فروشگاه گیوه چیان شوید و یک گیوه ی زیبا برای خود انتخاب کنید:

ورود به فروشگاه

از گیوه قدیمی تا امروزی

در ایام قدیم گیوه کفشی بوده که اقشار ضعیف و متوسط جامعه می پوشیدند و جالب اینکه در هر خانه ای معمولا مادربزرگ ها و مادرها بافت گیوه را بلد بودند که برای آقایان می بافتند ‌و به کفاش می سپردند تا برایشان زیره بزند.

جنس زیره ی گیوه معمولا لاستیکی بوده که دوام خیلی بالایی داشته البته از جنس چرم و پارچه هم برای زیره استفاده می شده که بستگی به تمکن مالی و یا شرایط اب و هوایی داشت.

ویژگی های گیوه ی برند گیوه چیان

✔ مناسب برای پیاده روی های طولانی مدت

✔ کاملاً دستبافت هستند.

✔ مناسب برای استفاده به عنوان روفرشی

✔ قابل شتسشو

✔ جنس رویه ی آن از نخ پنبه پلی استر است

✔ جنس زیره ی آن از جنس پیو (PU) یا پلی یورتان است.

چرا گیوه چیان برای گیوه هایش از زیره PU یا پلی یورتان استفاده می کند؟

بکی از نکاتی که حین خرید گیوه باید دقت کنیم، زیره ی آن است. زیره، تاثیر زیادی در کیفیت و راحتی گیوه دارد. یکی از مهم ‌ترین قسمت‌ های تشکیل دهنده هر کفش یا گیوه ای، زیره ی آن است. زیره، بخش بیرونی گیوه است که با سطح زمین در تماس است، از آسیب رسیدن به پاهای شما مراقبت می ‌کند و همچنین موجب پایداری و دوام بیشتر گیوه می ‌شود.

به نظر شما یک زیره ی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

✔ دوام؟

✔ راحتی؟

✔ یا قیمت مناسب؟

خوشبختانه زیره پیو (PU) تمام این ویژگی‌ ها را یکجا دارد و برای همین ما تمام گیوه های گیوه چیان را با این زیره درست می کنیم. کمی بیشتر درباره این زیره بدانیم هم بد نیست.

کلمه پیو (PU) مخفف عبارت پلی یورتان (Poly Urethane) است و به زیره‌ هایی گفته می ‌شود که با ترکیب دو ماده ی پلی ال و ایزوسیانات ساخته می‌ شوند.

زیره‌ های پیو بسیار سبک هستند و دوام بالایی دارند. زیره کفش پی یو انعطاف‌پذیر است، در سرما عایق حرارتی بوده و احتمال شکستگی نیز در این نوع زیره‌ ها بسیار کم است. همچنین در برابر لغزش و رطوبت نیز مقاوم است.

خرید گیوه دست دوز

همه ی گیوه ها دست دوز و دستبافت هستند و هیچ مدل گیوه ای به صورت ماشینی تولید نمی شود، فقط نوع بافت گیوه ها با هم متفاوت هستند و ابزار متفاوتی (سوزن یا قلاب) برای بافت استفاده می شود. نخ گیوه ها از جنس نخ پنبه و پلی استر با میزان و ضخامت های متفاوت است.

خرید گیوه ی اصل

این اصطلاح معمولا به اشتباه برای گیوه به کار برده می شود. چون ما گیوه ی غیر اصل نداریم. هر منطقه از ایران مطابق سلیقه و سبک لباس و همینطور شرایط آب و هوایی گیوه ی مخصوص به خودش را دارد که به آن اصالت می دهد یعنی فرهنگ و آداب و رسومی که سبک و شکل گیوه را مشخص می کند.

پس ما انواع مختلفی گیوه در ایران داریم که تمام آن ها اصیل هستند و مبنای تفاوت فقط شکل و ظاهر و نوع بافت شان است.

قیمت گیوه

قیمت گیوه هم مثل بقیه ی صنایع دستی بستگی به کیفیت جنس، مهارت خالق و زمانی که برای تولیدش به کار گرفته می شود، دارد و کیفیت بالاتر به معنی قیمت بیشتر هست.

متاسفانه باز هم مثل هر کالای دیگه ای عده ای فقط و صرفا به درامد فکر می کنند و ارزشی برای کیفیت قائل نیستند.

مجموعه ی گیوه چیان واسطه نیست بلکه تولید کننده ی گیوه هست که بافنده های ماهری را آموزش داده که با کیفیت خیلی بالا کار می کنند .

تمامی اجزای گیوه با دقت و ظرافت و وسواس انتخاب شده اند که بتوانیم بهترین کیفیت را با حداقل قیمت ارائه بدهیم و امیدواریم که رضایت شما را جلب کنیم.

خرید گیوه

یکی از نگرانی ها برای سفارش آنلاین گیوه و کفش های دیگر سایز و قالب کفش هست. ما سعی کردیم که این مشکل را با استفاده از زیره و قالب استاندارد حل کنیم پس شما اگر تهران، کرج و یا هر جای دیگری از ایران باشید، می توانید به راحتی و با خیال راحت به صورت آنلاین از طریق سایت و یا اینستاگرام سفارش بدهید.

خرید گیوه اسپرت

گیوه به عنوان یک پاپوش و کفش سنتی شناخته می شده که اقوام مختلف ایرانی مشخصا آقایان با لباس های سنتی خودشان می پوشیدند و هر قومی سبک و استایل خاص خودش را داشته.

اما امروزه که پوشیدن این لباس ها مرسوم نیست و زندگی های جدید، لباس های ساده، راحت و در عین حال زیبا را می طلبد، ما سعی کردیم این نوع کفش را هم مطابق با نیاز روز ارائه بدهیم، آن هم با اضافه کردن طرح و رنگ و زیره ی راحت و طبی که به شما اجازه می دهد در طول روز بتوانید زمان زیادی گیوه هایتان را بپوشید، گیوه ی اسپرتی که قابلیت سِت شدن با لباس های امروزی را داشته باشه باشد.

3 دیدگاه در “قبل از خرید گیوه حتما به این نکات دقت کنید

  1. محمد گفت:

    بسیار عالی و پر محتوا واقعا از مطالب خوبتون تشکر میکنم

    1. give گفت:

      متشکریم

  2. Elahe گفت:

    ممنونم بابت مطالب مفید تون. سپاس گزارم از اینکه قبل از کسب درآمد به فکر مشتریانتون هستید و بهشون اطلاعات میدید ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 11 =